Ghidul lenjeriei de femeie: de la sexy la elegant

  • Când un barbat vrea sa cumpere un cadou sub forma de lenjerie pentru partenera sa, acesta poate fi o sarcină uriaşă şi uimitoare. De unde sa începeţi? Exista foarte multe branduri şi stiluri. Care sunt diferenţele? Acest ghid scurt şi de bază pentru diferite stiluri si marci de lenjerie va va ajuta să clarificati elementele esentiale şi  necesare pentru achizitionarea acestor piese de vestimentatie.

    Există 6 categorii diferite de lenjerie pe piaţă: sportiva, naturala, eleganta, sexy,de ocazii speciale, sau lenjerie nupţiala. Desigur, aceste categorii se pot suprapune ; lenjeria nupţiala sau lenjeria sexy pot fi facute de acelasi designer. Lenjeria sportiva, poate fi, de asemenea, naturala. Naturala poate fi si sexy. Dar înţelegerea acestor şase categorii va ajuta la stabilirea tipului de lenjerie de care aveti nevoie pentru partenera dumneavoastra, in functie de ocazie si preferinte. 

    Lenjeria naturala, în general, tinde să fie funcţionala şi mai puţin evidenta. Simplitatea, calitatea si confortul tind să fie cele mai importante criterii de utilizare. Marca de lenjerie Darjeeling este potrivita pentru femeile care prefera un look natural.

    Scopul lenjeriei sportive este conceputa pentru a sprijini, si nu pentru a împiedica stilul de viaţă al femeii. Aceasta lenjerie nu ar trebui să fie evidenta pe sub haine strânse. Prada este o marca bine cunoscuta pentru lenjeria sport. Sloggi, de asemenea, a dezvoltat o imagine puternică în acest domeniu.

    Lenjeria eleganta este proiectaat pentru a oferi femeii un aspect subtil de senzualitate, fără a fi prea evidenta erotic. Chantelle Riviera este un exemplu de lenjerie eleganta. Lenjeria creata de designeri renumiti oferă unei femei sentimentul de a fi speciala. Accentul este pus pe stil, confort sau calitate. Dolce & Gabana, Versace şi Agent Provocateur sunt câţiva designeri importanti de lenjerie.

    Lenjeria sexy combină o gamă largă de stiluri şi de look. Multe tipuri diferite de lenjerie pot fi incluse aici, cum ar fi cele cu cureaua sau sireturi, cu corsete, jartiere, ciorapi etc. Oricare dintre acestea pot fi incluse în alte categorii. De exemplu, o curea poate fi sportiva sau eleganta. Un corset poate fi sexy, provocator sau elegant. Oricare dintre acestea pot fi realizate de un designer. Dar aspectul general al acestor tipuri de lenjerie dă femeii sentimentul de sexy. Victoria Secret pune un accent deosebit pe lenjeria sexy. Fredericks si Lola Luna sunt der asemenea specializati an astfel de modele de lenjerie. Lady Marlene se concentrează pe bustiere iar Lise Charmel of France combină seductia cu moda.

    Lenjeria de mireasa este făcuta special pentru acel moment pentru care o femeie o asteapta toata viata ei, noaptea nuntii. De obicei, aceasta combină o culoare alb, crem, cu un stil elegant si sexy. Confortul sau durabilitatea sunt o problemă aici, dar senzualitatea si stilul sunt esenţiale. Se pare că fiecare designer de lenjerie de pe piata creeaza si o linie de lenjerie de mireasă.

    Deci, ce marca de lenjerie sa cumperi? Mai ales că depinde de zona în care locuiţi. Lenjeria intima pentru femei tinde să fie naţională sau regională. Deşi unii producători încearcă să devină globali, nu există nici o singură companie dominanta pe piaţa globală:

    • Lenjeria Chantelle este unul dintre brandurile de top de lenjerie franceză, care exportăin  mai mult de 50 de ţări. Passioneta si Darjeeling sunt marci Chantelle. Cu toate acestea, vanzarile Chantelle sunt încă destul de mici în Statele Unite ale Americii.

    • La Perla a început ca un mic producător italian de corsete, iar acum a deveni bine cunoscut la nivel internaţional ca un producător de lenjerie.

    • Fantasie este un designer de lenjerie din Marea Britanie, care se concentrează pe lenjerie în cupe mari. Marea Britanie reprezinta, de departe, vânzările majore pentru Fantasie.

    • Triumph este un producător de lenjerie german, care a fost la inceput, ca si La Perla, un producător mic, local, de corsete şi a crescut într-o corporaţie internaţională. Sloggi este un brand care este detinut de Triumph.

    • Victoria Secret a fost creat in 1977 de catre Roy Raymond, care a dorit un magazin in stil european, care a fost accesibil atat barbatilor cat si femeilor. Raymond si-a vandut compania în 1982, la The Limited Inc, si a crescut pana in topul producătorilor americani de lenjerie. Cu toate acestea, Victoria Secret este un brand aproape necunoscut in Europa.

    by: admin

Commentarii (1)

Lasa un comentariu